Artikkelit avainsanalla: palvelukokemus

Maksumuistutus paitsi kannustaa maksamaan, myös lisää asiakaspysyvyyttä.

TALOUSHALLINTO

Maksumuistutus lisää asiakastyytyväisyyttä

Jos maksu myöhästyy, asiakkaaseen ollaan usein yhteydessä vasta perinnän kautta. Kontakti-palvelulla asiakasta muistutetaan hyvässä hengessä heti eräpäivän ylittyessä, jolloin asiakastyytyväisyys kasvaa ja myyntisaamisten kiertoaika nopeutuu.
Laura Inttilä on kehittänyt Lindorff24:n visuaalista palveluvalikkoa

MEISTÄ

Visuaalinen palveluvalikko nopeuttaa puhelinpalvelua

Asiakaskokemus paranee ja palvelu nopeutuu, kun puhelua koskevat valinnat voi tehdä perinteisen äänivalikon sijasta älypuhelimen näytöllä. Lindorffin asiakkaat voivat kokeilla nykyajan käyttötottumuksiin perustuvaa palvelua ensimmäisten joukossa Euroopassa.