Artikkelit aiheesta: TALOUSHALLINTO

Maksumuistutus paitsi kannustaa maksamaan, myös lisää asiakaspysyvyyttä.

TALOUSHALLINTO

Maksumuistutus lisää asiakastyytyväisyyttä

Jos maksu myöhästyy, asiakkaaseen ollaan usein yhteydessä vasta perinnän kautta. Kontakti-palvelulla asiakasta muistutetaan hyvässä hengessä heti eräpäivän ylittyessä, jolloin asiakastyytyväisyys kasvaa ja myyntisaamisten kiertoaika nopeutuu.
Lindorffin Tuomas Kurikka tuntee tehokkaimmat keinot kotiuttaa myöhästyneet maksut.

TALOUSHALLINTO

Mitä reskontranhoitajan pitää tietää perinnästä?

Reskontranhoito pitää sisällään ison määrän työvaiheita ja -tehtäviä, joitka hoidetaan paljolti automaation avulla. Myyntireskontranhoitaja on usein avainhenkilö maksamattomien saatavien seurannassa, silloinkin kuin perintää hoitaa yhteistyökumppanina perintätoimisto.