Lowell Focus Suomi | Palvelukokemus (2)

Harri Gustafsberg: Oman mielen hallinta vahvistaa resilienssiä

Vaikeat tilanteet ja muutokset kysyvät henkisiä voimavaroja. Harri Gustafsberg muistuttaa itsetuntemuksen tärkeydestä ja resilienssin vaalimisesta – myös työelämässä.

Lue

Korona on liian hyvä kriisi hukattavaksi

Korona muutti yritysmaailmaa ja asiakaskäyttäytymistä pysyvästi. Kestävän liiketoiminnan takaamiseksi yrityksiltä vaaditaan uusia luovia ratkaisuja ja nopeammin kuin koskaan aiemmin.

Lue

Ehtivätkö kaikki yritykset mukaan digiloikkaan?

Digitaalisten palveluiden käyttö kasvaa jatkuvasti. Ensimmäisestä digiloikasta myöhästyneillä yrityksillä on vielä hypätä mukaan, uskovat asiantuntijat.

Lue

Korona-aika nosti asiakastyytyväisyyden uuteen arvoonsa

Haastavina aikoina ihmisläheinen palvelu ja asiakkaan vaikeaan tilanteeseen saatu apu tuntuvat erityisen hyvältä. Tulevaisuudessa yritysten on tunnettava asiakkaidensa odotukset entistä tarkemmin.

Lue

Talousjohtaminen kasvaa kriisin myötä ketterämmäksi, uskoo työelämäprofessori

Tulevaisuuden ennakointi on vaikeampaa kuin koskaan, mutta juuri sitä talousjohtamisen pitää olla. Kriisi tekee parhaimmillaan talousjohtamisesta valmiin suunnanmuutoksiin.

Lue

Asiakaspalvelun korkean ratkaisuasteen menestysresepti

Asiakaskokemus lähtee siitä, miten hyvin asiakas saa apua ja miten hänet kohdataan. Nykyään monet haluavat hoitaa asiansa itsepalvelukanavissa. Lopulta asiakaspalvelun menestyksen takaa kuitenkin asiantuntemusta vaativat ihmiskohtaamiset.

Lue

Tunnekokemus luotsaa luotonhallinnan digitaalisen asiakaspolun kehitystä

Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen on keino erottua kilpailijoista. Luotonhallinnan palveluiden kehityksessä on olennaista tietää, koska digitalisoiminen sujuvoittaa asiointia oikeasti ja milloin asiakas todennäköisimmin tarvitsee kontaktia ihmiseen.  

Lue

Reijo Karhinen: Asiakas on uudistumisen tärkein kirittäjä

Arvoketjujen ymmärtäminen ja asiakaskokemuksen johtaminen luotsaavat tulevaisuuden menestyjäyrityksiä eteenpäin, vakuuttaa vuorineuvos Reijo Karhinen. 

Lue

API-vallankumous on täällä! Ohjelmistorajapinnat muuttavat yritysten liiketoimintamalleja

Kaikki nykyaikainen ohjelmistokehitys perustuu rajapintoihin. Puhutaan API-taloudesta. APIt ovat nykyliiketoiminalle merkityksellisiä, ja niitä käytetään enenevässä määrin myös osana luotonhallinnan ja laskutuksen palveluita.

Lue

Anssi Rantanen: Yrityksen kestävään kasvuun kuuluu epäonnistuminen

Oikeanlainen kasvuun tähtäävä asenne voi lähteä yhdestä työntekijästä tai tiimistä, sanoo kasvumarkkinoinnin maailmanluokan asiantuntija Anssi Rantanen. 

Lue

Artikkelit aihealuettain