Artikkelit aiheesta: MEISTÄ

Laura Inttilä on kehittänyt Lindorff24:n visuaalista palveluvalikkoa

MEISTÄ

Visuaalinen palveluvalikko nopeuttaa puhelinpalvelua

Asiakaskokemus paranee ja palvelu nopeutuu, kun puhelua koskevat valinnat voi tehdä perinteisen äänivalikon sijasta älypuhelimen näytöllä. Lindorffin asiakkaat voivat kokeilla nykyajan käyttötottumuksiin perustuvaa palvelua ensimmäisten joukossa Euroopassa.

MEISTÄ

Työhaun taitoja voi oppia jo peruskoulussa

Kuudesluokkalaisten mielestä reskontranhoitajan tehtävät vaativat erityistä tarkkuutta, mutta myös reipasta ja positiivista asennetta. Ennen Yrityskylä-työpäivää on käyty työhaastattelussa rehtorin kansliassa.

MEISTÄ

Reaaliaikainen näkymä laskutustietoihin

Access-verkkopalvelu auttaa varmistamaan, että asiakas saa aina vastauksen laskutusta koskevaan kysymykseen. Sen luotettavuus ja helppokäyttöisyys korostuvat laskutuksen, perinnän ja kirjanpidon ammattilaisten arjen työssä.

MEISTÄ

Perintää ohjataan verkossa

Access-verkkopalvelu helpottaa reskontra-asiantuntijoiden arkea avaamalla reaaliaikaisen näkymän siihen, mitä perinnässä tapahtuu juuri nyt.