Nuoren talouskäyttäytymisen viitoittamiseen tarvitaan kotia, koulua ja yrityksiä. Raha-asioiden hoidossa käytännön kokemus on yleensä paras opettaja, Lindorffin toimitusjohtaja Tuija Keronen pohtii.
Soutaja Eeva Karppinen ottaa itselleen päivittäin hetkiä, jolloin hänen ei tarvitse vastaanottaa mitään tietoa. Se on osa huippu-urheilijan palautumisstrategiaa, johon kuuluu myös tavallinen arki.
Lindorff Suomen on maaliskuusta lähtien omistanut Lowell, yksi Euroopan johtavista luotonhallinnan palveluyrityksistä. Lokakuussa myös Lindorffin nimi vaihtuu Suomessa Lowelliksi.
Itsepalvelua ja henkilökohtaista asiointia puhelinpalvelussa yhdistävä palvelumuoto on suomalaisille vielä uusi asia. Lindorffin contact centerin kokemukset visuaalisesta ivr:stä eli älypuhelinvalikosta ovat rohkaisevia. Tämä on asiakaspalvelun tulevaisuutta!
EU:n tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR) ryhdytään soveltamaan 25. toukokuuta. Näiden kysymysten kautta kerromme, miten tietosuoja-asetus vaikuttaa laskutukseen ja perintään Lindorffin palveluissa.
Soutaja Eeva Karppisen valmistautuminen olympiasoudun MM-kisoihin alkoi viime vuoden lokakuussa harjoitussuunnitelman teolla. Ajoituksessa onnistuminen voi olla ratkaiseva silaus silloin, kun erot lasketaan sekuntien murto-osissa.
Soudun terävimpään kärkeen kuuluvan Eeva Karppisen kuntoa hiotaan omien tuntemusten ja valmentajan silmän lisäksi erilaisilla testeillä. Datan kerääminen ja sen analysointi auttavat saavuttamaan vaativat tavoitteet huippu-urheilussakin.
Lindorffin lakiosaston kautta kulkee noin 1 500 velkoja koskevaa riitatapausta vuodessa. Valtaosa sovitaan ja oikeuteen saakka joudutaan vain harvoin. Näiden vinkkien avulla vältyt turhilta riidoilta ja oikeusistunnoilta.
Asiakaskokemus paranee ja palvelu nopeutuu, kun puhelua koskevat valinnat voi tehdä perinteisen äänivalikon sijasta älypuhelimen näytöllä. Lindorffin asiakkaat voivat kokeilla nykyajan käyttötottumuksiin perustuvaa palvelua ensimmäisten joukossa Euroopassa.