Meistä

Profit uudistuu - nykyaikainen kattaus talouden ilmiöitä ja ratkaisuja

22.10.2019 2 min lukuaika

Lowellin oma media Profit uudistuu. Jatkossa Lowellin talousmedia Profit tarjoaa lukijoilleen entistä monipuolisemman kattauksen alan ykkösasiantuntijoiden näkemyksiä, ajankohtaisia luotonhallinnan ilmiöitä ja talouteen vaikuttavia trendejä.

Profitin artikkelit on suunnattu luotonhallinnan kehityksestä kiinnostuneille talousalan ammattilaisille, jotka haluavat sukeltaa syvemmälle alan ilmiöihin kuten nopeatempoiseen digitalisaatiokehitykseen muuttuvassa luottoyhteiskunnassa, velkakeskusteluun ja tärkeään vastuullisuusteemaan. Profit nostaa aiheisiinsa myös esimerkiksi yritysten toimintaympäristöön vaikuttavia merkittäviä lakiuudistuksia ja luotonhallintaan liittyviä uutisia.

Alan huippuasiantuntijat esiin

Profit haluaa jatkossakin jakaa sisällöissään alan kärkiasiantuntijoiden näkemyksiä ja vastata lukijoidensa tarpeisiin Artikkeleissa avataan luotonhallinnan maailmaa niin asiakaskokemuksen, palvelukehityksen kuin datan hyödyntämisen näkökulmasta. Lowellilla on suomalaisten luotonhallinnasta yli 50 vuoden kokemus, jonka vuoksi myös katsantokantaa luotonhallintaan liittyvistä talouden ilmiöistä löytyy runsaasti.

“Uudistuksen myötä toivomme, että voimme tukea talousalan asiantuntijoita ja päättäjiä heidän omassa työssään entistä paremmin.  Kuunnellen ammattilaisten tarpeita olemme päättäneet tuoda nyt eri alojen asiantuntijoiden näkemykset yhteen selkeinä ja pureksittuina paketteina, mutta myös trendejä ja ilmiöitä raikkaasti esitellen”, kertoo Lowell Suomen viestinnästä vastaava Eveliina Nera.

“Toimivien palveluiden arvo syntyy aina asiakkaiden kanssa yhteistyössä. Haluammekin avata jatkossa myös oivaltavia asiakastarinoita lukijoidemme kanssa. Yritykset ovat kiinnostuneita esimerkiksi datan hyödyntämisestä osana liiketoiminnan kehitystä, riskienhallintaa ja myynnin kasvattamista, joista meillä on paljon kokemusta”, lisää Lowell Suomen markkinoinnista vastaava Jenni Siimesvaara.

22.10.2019
Teksti Marianne Gråsten
Kuva Johanna Taskinen

design digitalisaatio Viestintä yhteistyö