Artikkelit avainsanalla: asiakaspalvelu

Lahti Energian mittauksen hallinnan esimies Sirpa Vilkuna

TALOUSHALLINTO

Access – laskutuksesta parempaa palvelua

Uudistunut Access tarjoaa talousammattilaisille sujuvan näkymän laskutuksen tilaan, ennen ja jälkeen eräpäivän. – On hyvä, että minulla on käytössäni kaikki asiakasta koskevat tiedot, Sirpa Vilkuna Lahti Energiasta sanoo.

TALOUSHALLINTO

Muistuta maksusta – vuokralainen kiittää

Kun vuokralaisella on maksut myöhässä, perinteisesti hänen kanssaan ei juuri viestitellä ennen kuin vuokra on perinnässä. Mutta entäpä jos vuokralainen saisikin positiivishenkisen puhelun tai tekstiviestin heti, kun vuokra on erääntynyt?
Kauppa ei usko käteisen kuolemaan.

MAKSAMISEN MUUTOS

Katoaako käteinen?

Käteisen rahan käsittely on hankalaa, turvatonta ja hirvittävän kallista. Olisi jo aika päästä siitä eroon. Vai olisiko? Onko käteinen katoamassa?