KASVUN KUMPPANI

Access – uusia päivityksiä

Access-verkkopalvelusta on hioutunut täyden palvelun portaali, joka auttaa luotonannon ja laskutuksen ohjaamisessa kokonaisvaltaisesti. Tuoreimmat uudistukset helpottavat käytännön arkea perinnässä.

Lindorff-access-portal-laptop

Tuoreimmat uudistukset Access-palvelussa ovat käytännön parannuksia, joilla helpotetaan perinnän ohjaamista ja seuraamista verkossa.

Perinnän työkaluna tututusta Access-palvelusta on kehittynyt tämän syksyn aikana täyden palvelun portaali laskutuksen ja luotonannon ammattilaisille. Uuden myyntireskontra-osion kautta voi seurata ja ohjata laskutusta laskutapahtuman kirjautumisesta alkaen. Viimeisimpänä portaaliin päivittyivät myös Lindorffin kehittyvät luottotietopalvelut.

– Olemme pyrkineet rakentamaan käytännönläheistä palveluympäristöä, joka auttaa ohjaamaan kaikkia luotonannon vaiheita tehokkasti ja nykyaikaisesti. Koko myyntisaatavien ketjua luottopäätöksestä perintään voi nyt hallinnoida yhdessä palvelussa, samoilla tunnuksilla ja istunnoilla, sopimusasiakaspalvelun päällikkö Marika Laakso tiivistää Lindorffista.

Perintään uusia toimintoja

Tuoreimmat uudistukset palvelussa ovat käytännön parannuksia, joilla helpotetaan perinnän ohjaamista ja seuraamista  verkossa.

Liitetiedostoja, esimerkiksi laskukopioita voi nyt lähettää sähköisesti Access-palvelun yli ja myös perinnän toimeksiantojen hakuun tuli uusia vaihtoehtoja. Viestien vaihto Lindorffin palveluasiantuntijoiden kanssa jää näkyviin ja keskusteluun voi palata myöhemminkin.

– Palveluyhteistyö Lindorffin kanssa ei tarkoita sitä, että asiat siirtyisivät jonnekin kauas ihmisten ja taloushallinnon arjesta. Asiakastapauksista käydään päivittäistä vuoropuhelua, ja Access toimii tässäkin tehokkaana kanavana, Laakso muistuttaa.